1. فروشگاه اينترنتي در هر لحظه از شبانه روز آماده سرويس دهي به مشتريان است. 2. فروشگاه اينترنتي محدوديت مکاني ندارد و مشتريان مي توانند از هر کجا خريد اينترنتي انجام دهند. 3. خريدار مي تواند ساعت ها در فروشگاه مشغول بررسي اجناس از قبيل فيلم، موبايل، کتاب و موارد ديگر ...
مشتری: در حوزه خرید آنلاین هر شخص می تواند به سادگی در خصوص خرید کردن یا نکردن تصمیم گیری کند و این تصمیم گیری تحت تاثیر فاکتورهایی جدای از فاکتورهای موثر در خرید در بازار فیزیکی است. تحلیل رفتار خرید مشتری: همانطور که اشاره شد در زمینه خرید آنلاین از فروشگاه های آنلاین ...
1. در اولین گام همانطور که اشاره کردیم خرید از وبسایت معتبر و قابل اعتماد است. وبسایتی که وجود فروشگاه و خود محصولات را ببینید. 2. از مشخصات وبسایت اطمینان حاصل نمایید. گاهی پیش می آید که محصولی را در یک وبسایت نا آشنا یا وبسایتی که خریدی از آن انجام نداده اید، میبینید و خوشتان ...
امروزه بیشتر امور روزانه با خرید اینترنتی انجام میشود افرادبدلیل مشغله هایی از جمله کار، مسافت و هزینه های جانبی راحتر و آسانتر در منزل فقط با انتخاب کالا مورد نیازشان به خرید اینترنتی میپردازند و دم در منزل تحویل میگیرند. افراد زیادی برای کسب درآمد به کسب و کار ...
فروشگاه آنلاین در حقیقت یک از ابزارهای تجارت الکترونیک است که به مشتری اجازه می دهد به صورت مستقیم کالاها و خدمات خود را از فروشنده در بستر اینترنتی و وب با استفاده از مروگر تهیه کند.مشتریها می توانند محصول مورد نظر خود را از طریق مشاهده صفحه مشخصات محصول به صورت مجازی ...