فروشگاه *دلوان شیک* عرضه کننده انواع بدلیجات ، ساعت و عینک با قیمت های استثنائی متنوع ترین و با کیفیت ترین فروشگاه بدلیجات

ويژگي هاي فروشگاه اينترنتي خوب


 

1. فروشگاه اينترنتي در هر لحظه از شبانه روز آماده سرويس دهي به مشتريان است.

2. فروشگاه اينترنتي محدوديت مکاني ندارد و مشتريان مي توانند از هر کجا خريد اينترنتي انجام دهند.

3. خريدار مي تواند ساعت ها در فروشگاه مشغول بررسي اجناس از قبيل فيلم، موبايل، کتاب و موارد ديگر باشد.

4. فروشگاه اينترنتي هيچ محدوديتي براي تعداد مشتريان ندارد.

5. فروشگاه اينترنتي حق انتخاب بيشتري در اختيار خريداران قرار مي دهد.

6. ابزار تبليغي مناسب در جهت فروش محصولات شما.

7. کاهش هزينه هاي جانبي نظير اجاره محل، هزينه ويترين و انبار، فروشنده، خواب سرمايه و غيره نسبت به يک فروشگاه سنتي .

8. تحويل کالاي خريداري شده درب منزل، بيمه بودن کالا و عدم مشکل حمل و نقل.

انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

بخشهای مهم در فروشگاه اینترنتی و فروش آنلاین


  • مشتری:

در حوزه خرید آنلاین هر شخص می تواند به سادگی در خصوص خرید کردن یا نکردن تصمیم گیری کند و این تصمیم گیری تحت تاثیر فاکتورهایی جدای از فاکتورهای موثر در خرید در بازار فیزیکی است.

  • تحلیل رفتار خرید مشتری:

همانطور که اشاره شد در زمینه خرید آنلاین از فروشگاه های آنلاین دیگر تنها برند و کارخانه تولید کننده و فروشنده هدایت کننده مشتری برای انجام خرید نیستند بلکه ابزارهایی مانند موتورهای جستجو، نظرات سایر کاربران، اطلاعات ارائه شده در خصوص محصول، ظاهر سایت و سایر پروسه های اعتبارسنجی مانند “نماد اعتبار” و … تعیین کننده موفقیت یا شکست یک فروش می باشد.

  • انتخاب محصول:

در پروسه انتخاب محصول در فروشگاه های آنلاین، الگوریتم کار هدایت کردن مشتری از طریق موتورهای جستجوی فروشگاهی به سمت فروشگاه مورد نظر برای معرفی محصول مورد نظر به مشتری است و در صورت ابراز تمایل مشتری به خرید محصول سعی در افزایش سبد خرید وی می باشد، لذا باید تلاش کرد تا با شناسایی دقیق رفتار مشتری به علاقمندی ذاتی وی پی برده تا در زمان مراجعه محصولات مورد نظر مشتری به راحتی در معرض دید وی قرار گیرد و احتمال خرید سایر موارد دلخواه وی را افزایش دهد

  • تحویل محصول:

بر اساس ساختار هر شرکت و کشوری روشهای متنوعی برای تحویل کالای خریداری شده به مشتری وجود دارد، به عنوان نمونه روشهای زیر از جمله روشهای متداول در این نوع کسب و کار است:

  1. ارسال مستقیم: کالا مستقیما به آدرس مشخص شده توسط مشتری ارسال شود.
  2. ارسال از سمت تولید کننده: در این روش سفارش و مشخصات مشتری به تولید کننده اعلام شده و ارسال کالا از طریق تامین کننده انجام خواهد شد.
  3. ارائه خدمات در فروشگاه: مشتری این امکان را خواهد داشت که برای دریافت کالای خود یکی از انبارها و یا فروشگاه های نزدیک محل اقامت خود را انتخاب کرده و برای دریافت کالای سفارش داده شده مستقیما به این فروشگاه ها مراجعه کند.
  • سبدخرید:

نرم افزار سبد خرید یک بخش از نرم افزارهای تجارت الکترونیک است، که به بازدید کننده ها اجازه می دهد آیتم های مورد نظر خود برای خرید را انتخاب کنند و به عنوان انباره ای برای این محصولات استفاده می شوند، معمولا محاسبه قیمت کلی و تخفیف های اعمال شده بخشی از عملکرد این سیستم می باشد.

  • نمایش اطلاعات و محصولات:

همانطور که چیدمان قفسه های فروشگاهی در جذب مشتری نقش بسیار مهمی دارد، در فروشگاه اینترنتی نیز ارائه محصولات مرتبط با خریدهای قبلی مشتری و یا مطابق با روحیات وی نقش حیاتی ایفا می کند، همچنین ارائه تصاویر مناسب، توضیحات کامل و یا پاسخ به سوالات مشتری یکی از عواملی است که تعیین کننده تکمیل خرید و یا انصراف از خرید مشتری می باشد.

  • نیاز و درخواست مشتری:

بر اساس تحقیقی که در سال ۲۰۰۵ توسط دانشگاه میشیگان صورت گرفته است، نمایش بیش از حد فروشگاه مورد نظر شما در موتورهای جستجو چندان مطلوب نیست و بیشتر باید به دنبال حفظ رابطه ای که با مشتری ایجاد شده است بود، به عبارت ساده تر هدف باید ترغیب مشتری به مراجعه مجدد در این فروشگاه ها انجام شود، با این وجود تحقیقات اخیر ثابت کرده است که فروشگاه هایی که از نظر کارآیی، سهولت و قابلیت شخصی سازی سرویسها در سطح بهتری باشند رابطه پایدارتر و مشتریان بیشتری جذب خواهند کرد.

  • واسط کاربری:

یکی از فاکتورهای کلیدی در جذب مشتری برای فروشگاه های آنلاین طراحی مناسب واسط کاربری و سهولت استفاده از آن است، هر چه دسترسی به کالاها و مشخصات آنها در سایت شما راحت تر باشد، امکان وفاداری مشتری به شما بیشتر خواهد بود.

  • یکپارچگی:

سیستم طراحی شده هر چه به صورت مکانیزه طراحی و کار کند و نیاز به دخالت کمتری توسط انسان داشته باشد بازدهی به صورت چشمگیری افزایش یافته و به راحتی می تواند به مدیریت زمان بندی و انجام تعهدات پرداخت، لذا تهیه سیستمی که مدیریت فروش، تعاملات مالی و ارسال اعلان ها را خودکار انجام دهد می تواند به سادگی و اطمینان در عملکرد منجر شود.

انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

چگونه خرید اینترنتی مطمئن داشته باشیم


1. در اولین گام همانطور که اشاره کردیم خرید از وبسایت معتبر و قابل اعتماد است. وبسایتی که وجود فروشگاه و خود محصولات را ببینید.

2. از مشخصات وبسایت اطمینان حاصل نمایید. گاهی پیش می آید که محصولی را در یک وبسایت نا آشنا یا وبسایتی که خریدی از آن انجام نداده اید، میبینید و خوشتان می آید در این مواقع مشخصات وبسایت را بررسی کنید؛ آیا فروشگاه در شبکه های اجتماعی فعال است؟ دیدگاه مشتریانش را مورد ارزیابی قرار دهید با شماره تماس که در وبسایت قرار داده شده با آنها تماس بگیرید.

3. در هنگام خرید آنلاین از Wi-Fi عمومی استفاده نکنید. زیرا در این مورد دست سارق اینترنتی خیلی باز است و میتواند با استفاده از یک تکنولوژی نه‌چندان پیشرفته و رمز عبور Wi-Fi رایگان، به اطلاعات شخصی ازجمله اسم و اطلاعات کارت اعتباری شما دسترسی پیدا کند. در برابر این وسوسه مقاومت کنید!

4. یک رمز قوی برای حساب تان ایجاد کنید. به نکاتی در این مورد مثل استفاده نکردن از یک رمز هر چند قوی برای چند حساب کاربریتان، استفاده از از حروف لاتین بزرگ و کوچک همراه با اعداد و نشانه‌های مختلف، استفاده نکردن از اطلاعات شخصی که به راحتی قابل حدس است، توجه کنید.

5. به خاطر سپردن جزییات در خرید اینترنتی قبیل کد تأیید سفارش و کد رهگیری پستی، در مواقعی که تحویل سفارشتان با مشکل مواجه شد به شما و فروشنده کمک میکند تا مشکلتان رفع شود.

انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

انتخاب خرید اینترنتی


امروزه بیشتر امور روزانه با خرید اینترنتی انجام میشود افرادبدلیل مشغله هایی از جمله کار، مسافت و هزینه های جانبی راحتر و آسانتر در منزل فقط با انتخاب کالا مورد نیازشان به خرید اینترنتی میپردازند و دم در منزل تحویل میگیرند.

 

افراد زیادی برای کسب درآمد به کسب و کار اینترنتی روی آورده اند و برای این منظور روش های مختلفی را انتخاب میکنند. درواقع یکی از بهترین و ساده ترین روش ها برای کسب درآمد راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی است فروشگاه اینترنتی یک مزیت بزرگ دارد و آن عدم وابستگی به مکان و جلوگیری از هزینه های جانبی است.

 

 

خرید اینترنتی مزایای زیادی دارد: در وقت صرفه جویی میشود، میتوان قبل از خرید نظر کاربران دیگر که از آن وبسایت استفاده و خرید کرده اند را دید، مقایسه قیمت ها بسیار آسانتر است، از هزینه های جانبی صرفه جویی میشود. با رعایت برخی نکات ساده می‌توان از مزایای خرید آنلاین بهره‌مند شوید. کافی است هوشیار باشید و اقدامات احتیاطی لازم را به منظور خرید اینترنتی مطمئن به عمل آورید.


انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

فروشگاه اینترنتی


 

فروشگاه آنلاین در حقیقت یک از ابزارهای تجارت الکترونیک است که به مشتری اجازه می دهد به صورت مستقیم کالاها و خدمات خود را از فروشنده در بستر اینترنتی و وب با استفاده از مروگر تهیه کند.مشتریها می توانند محصول مورد نظر خود را از طریق مشاهده صفحه مشخصات محصول به صورت مجازی انتخاب کنند، قاعدتاً با تغییرات اخیر انتظار می رود که فروشگاه در ابزارهای مختلف مانند موبایل، تبلت و یا نسخه دسکتاپ عملکرد قابل قبولی را از خود بروز دهند.

فروشگاه آنلاین در حالت معمول امکان مقایسه فیزیکی و حضوری خدمات و محضولات را در مراکز خرید و یا ساختمان های تجاری معمول حذف کرده و خریدار می تواند با مشاهده تصاویر محصولات، مطالعه امکانات و ویژگیهای مورد نظر اقدام به خرید کند. فروشگاه های آنلاین در رده های مختلف می توانند مورد استفاده قرار گیرد: از جمله حوزه B2C زمانیمه یک تولید کننده و یا فروشنده اقدام به ارائه خدمات و محصولات برای مشتری نهایی خود می کند و یا در زمینه B2B که در این حوزه یک شرکت برای ارائه خدمات خود به سایر فروشندگان از آن استفاده می کند و اصطلاحا تحت عنوان Business to Business شناخته می شود.

فروشگاه های اینترنتی برای خریداران خود امکان جستجو در بین محصولات برای یافتن مدل مشخص، برند و یا اقلام خاصی از محصول را فراهم می کنند. برای استفاده از فروشگاههای اینترنتی قاعدتا امکان دسترسی به اینترنت، یک روش پرداخت جهت تکمیل فرآیند خرید ضروری است، علاوه بر محصولات فیزیکی محصولات دیجیتال هم در این بستر می توانند به سادگی ارائه شوند مانند: نرم افزارها، موسیقی و فایلهای صوتی از جمله فروشگاه های اینترنتی مطرح در دوران کنونی می توان به آمازون(Amazon)، علی بابا(Alibaba)، و ایی بی(e-Bay) اشاره کرد.

با رشد اینترنت و شناخته شدن این بستر به عنوان کانال خرید ایمن از سال ۱۹۹۴ میلادی که اولین بار با فروش آلبوم Ten Summoner’s Tales مطرح شد، شراب، گل و شکلات محصولاتی بودند که به سرعت به عنوان رده های پر فروش در فروش آنلاین مطرح شدند و فروشنده ها متوجه شدند که ارائه کالا یا خدماتی که قابلیت فروش اینترنتی را داشته باشند به عنوان عامل اصلی موفقیت در این حوزه می باشند.

بر اساس آمارها در سال ۲۰۱۲ آسیا فروش بین المللی خود را تا ۳۰% افزایش داده است. رکورد پرفروش ترین روز به صورت آنلاین مربوط به روز مجردها در سایت علی بابا بوده است.

انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

کیفیت بالا-قیمت پایین

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما