فروشگاه *دلوان شیک* عرضه کننده انواع بدلیجات ، ساعت و عینک با قیمت های استثنائی متنوع ترین و با کیفیت ترین فروشگاه بدلیجات

چگونه خرید اینترنتی مطمئن داشته باشیم


1. در اولین گام همانطور که اشاره کردیم خرید از وبسایت معتبر و قابل اعتماد است. وبسایتی که وجود فروشگاه و خود محصولات را ببینید.

2. از مشخصات وبسایت اطمینان حاصل نمایید. گاهی پیش می آید که محصولی را در یک وبسایت نا آشنا یا وبسایتی که خریدی از آن انجام نداده اید، میبینید و خوشتان می آید در این مواقع مشخصات وبسایت را بررسی کنید؛ آیا فروشگاه در شبکه های اجتماعی فعال است؟ دیدگاه مشتریانش را مورد ارزیابی قرار دهید با شماره تماس که در وبسایت قرار داده شده با آنها تماس بگیرید.

3. در هنگام خرید آنلاین از Wi-Fi عمومی استفاده نکنید. زیرا در این مورد دست سارق اینترنتی خیلی باز است و میتواند با استفاده از یک تکنولوژی نه‌چندان پیشرفته و رمز عبور Wi-Fi رایگان، به اطلاعات شخصی ازجمله اسم و اطلاعات کارت اعتباری شما دسترسی پیدا کند. در برابر این وسوسه مقاومت کنید!

4. یک رمز قوی برای حساب تان ایجاد کنید. به نکاتی در این مورد مثل استفاده نکردن از یک رمز هر چند قوی برای چند حساب کاربریتان، استفاده از از حروف لاتین بزرگ و کوچک همراه با اعداد و نشانه‌های مختلف، استفاده نکردن از اطلاعات شخصی که به راحتی قابل حدس است، توجه کنید.

5. به خاطر سپردن جزییات در خرید اینترنتی قبیل کد تأیید سفارش و کد رهگیری پستی، در مواقعی که تحویل سفارشتان با مشکل مواجه شد به شما و فروشنده کمک میکند تا مشکلتان رفع شود.

  انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 17

دیدگاه های کاربران (0)

کیفیت بالا-قیمت پایین

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما